PANASZ

Nem szabadna megtörténnie, de mi is csak emberek vagyunk. Ezért megeshet, hogy véletlenül nem megfelelő árut küldünk Önnek, hogy a dobozból valami hiányzik, vagy sérült áru érkezik. Mi ilyenkor a teendő?
 
1. Elsőként azt javasoljuk, hogy mindig ellenőrizzék a csomagot az átvételnél, hogy egyértelmű legyen, hogy nem a futárszolgálat felelős a sérülésért. Ha igen, akkor írjanak kérem jegyzőkönyvet a futárral.
 
2. Ha a futár már elment és később veszi észre  a sérülést (vagy azt, hogy valami hiányzik), akkor hívjon minket a .... telefonszámon és orvosoljuk a problémát (például elküldjük a hiányzó elemet stb.)
Ha érdeklia reklamáció menete, kérem tekintse meg szerződési feltételeinket. Ha bármi más kérdése van, írjon nekünk az info@magyarletrak.hu email címre.
 
Üdvözlettel